Sunday 18 December 2011

Assalamualaikum..Ahlan Wasahlan

Selamat datang ke blog saya.


Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang memberikan kesempatan kepada saya untuk kembali bersemangat kembali aktif dalam dunia blog ini. Suatu masa dahulu, seingat saya tahun 2007, ketika masih menuntut di bumi kinanah Mesir, saya aktif dalam sunia blog.Tetapi akhirnya sedar tak sedar saya semakin lama mula meninggalkan blog hinggakan id n password blog saya pun dah lupa!! Mungkin kerana terlalu sibuk, zaman belajar,kemudian tamat zaman belajar,mencari pekerjaan, akhirnya sibuk dengan pekerjaan pula. Sebenarnya taklah sibuk mana pun,tapi yang penting kena pandai manage masa.

Saya sebenarnya suka menulis,berkongsi idea,pandangan dan berkongsi ilmu. Sharing is caring,kata orang..Tapi sesetengah orang alergi dengan tagline ni..he2.
Jadi,saya berharap kali ini saya akan lebih serius dan terus istiqamah

No comments:

Post a Comment